بازی زیبای Bomber Mario برای PC
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 44
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 78
بازدیدهای ماه : 506
بازدیدهای سال : 4880
بازدیدهای کلی : 86791
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



بازی زیبای Bomber Mario برای PC
تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 زمان : 11:12 PM | نویسنده : masoud |

mario بازی زیبای Bomber Mario برای PC

یک بازی بسیار جالب و قدیمی و جذاب را برای شما دوستان آماده کرده ایم که احتمالا همه شما با این سری بازی های SUPER MARIO خاطراتی دارید. این بازی با نام BOMBER MARIO نیز در همان سبک بوده و بسیار جالب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 584

ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:58 PM | نویسنده : masoud |

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از ۱۰ مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

 

 

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 576

تجربه بیلیارد در بازی Billiard Masters – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:43 PM | نویسنده : masoud |

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی  که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 494

دانلود Dave Mirra freestyle BMX – بازی دوچرخه سواری حرفه ای
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:17 PM | نویسنده : masoud |

BMX دانلود Dave Mirra freestyle BMX   بازی دوچرخه سواری حرفه ای

Dave Mirra freestyle BMX ورزش هیجان انگیز دوچرخه سواری حرفه ای را برای شما شبیه سازی نموده است تا قادر باشید این ورزش را به همراه انجام حرکات نمایشی آن به صورت مجازی در کامپیوتر خود تجربه کنید. شما به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر بازی خواهید نمود و می توانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته ممکن است در ابتدا کمی کنترل دوچرخه و انجام پرش ها برای شما دشوار باشد اما پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. انجام حرکات زیاد و هیجان انگیزی مانند پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان، انتخاب دوچرخه و بازیکن دلخواه و همچنین امکان انتخاب مکان بازی، از ویژگی هایی است که بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 540

دانلود بازی Trine 2 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:13 PM | نویسنده : masoud |

trine 2 cover small دانلود بازی Trine 2 برای PC

بازی فوق العاده و جذابtrine 2 که از سبک Side-Scrolling بهره می برد ، نام یک بازی ماجرایی می باشد که بای نسخه ی شماره یک خود بیش از یک میلیون طرفدار برای خود در سرتاسر دنیا پیدا کرد و هنوز هم این تعداد در حال افزایش می باشد. نسخه دوم این بازی ، گیمرها را به یک سفر ماجراجویانه دیگر به همراه شوالیه ی قدرتمند Pontius ، دزد چالاک Zoya و جادوگر حیله گر Amadeus می فرستد. ۳ قهرمان این بازی به ماجرایی بی نظیرتر و فانتزی تر از همیشه سفر می کنند ، جایی که شما با تله های مرگبار و هیولاهای وحشتناک روبرو می شوید ، معماهای فیزیکی بسیاری را بایستی حل نمایید و رازی بی همتا را در طول یک نبرد خونین برملا نمایید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 596

بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:10 PM | نویسنده : masoud |

Air Guard v1.15 بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC

Air Guard عنوان یک بازی جذاب برای رایانه هست که هم اکنون به صورت رایگان آماده دریافت است. این بازی دارای حجم فوق العاده کمی هست و در آن گیمر وظیفه ی کنترل یک هواپیما را دارد. بازی در حال و هوای جنگ های جهانی دوم هست. قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت. گیم پلی فوق العاده و کنترل راحت بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی هست.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 602

دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:57 PM | نویسنده : masoud |

UNMECHANICAL 2012 دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical

نام بازی: UNMECHANICAL
پلتفورم : pc
ژانر:  Adventure, Puzzle
زبان: English
ناشر: Futuregames
درجه بندی سنی : +8

Unmechanicalیک بازی ماجراجویی معمایی است که  در رابطه با زندگی رباتی است که بی تفاوت برای پیدا کردن راه خود از قسمتهای داخلی زیر زمین به مقصد است . و به همین دلیل است که این بازی یک مکانیک ساده و شهودی را در اختیار گیمر قرار می دهد. سبک مرموز بازی و تنظیم حس کگنجکاوی خود بر اساس جریان بازی طیف گسترده ای از زیبایی بازی را به منظر نمایش قرارمی دهد.این بازی در جایگاه خود بسیار سخت بوده و گیمر هر از چند گاهی دجار چالش می شود.سبک بازی ماجراجویی است.در مورد این ژانر باید عرض کنم که ، بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 563

دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2 – 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:50 PM | نویسنده : masoud |

Euro Truck Simulator 2 PC game 2012 دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2   2012 برای PC

Euro Truck 2 – 2012 پس از دو سال انتظار نسخه جدید و دوم از بازی بسیار زیبا  و محبوب پرطرفدار شبیه ساز کامیون Euro Truck 2 – ! عرضه شد. شما در نقش یک راننده تریلر هستید که باید بار بزنید و دور اروپا رو بگردید و بارها را تحویل دهید.از بندرگاه تا ایستگاه قطار… از انگلیس تا آلمان و فرانسه شمایید و تریلر خودتان.شما باید با باربری پیشرفت کنید و کامیون های جدیدتری خریداری کنید.در این بازی سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان بازی به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین بازی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!!
از امکانات جالب و مهم دیگر بازی میتوان به قابلیت خرید ماشین جدید , تریلر و حتی خرید قطعات برای ماشینتان اشاره نمود . بعد از کمی پیشرفت در بازی شما میتوانید تعداد بیشتری ماشین خریده و حتی برای خودتون راننده استخدام کنید تا همزمان با چند ماشین به بازی ادامه دهید .. گرافیک اینبار بسیار بالا رفته و شما با شبیه سازی بسیار واقعی روبرو هستید!

 



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 671

دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:35 PM | نویسنده : masoud |

article post width open uri20120728 14518 1wou3ij دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC

FARMING GIANT 2012 بار دیگری یک بازی کشاورزی زیبا برای کسانی که میخواهند مهارت خود را در کشاورزی به نمایش بگذارند و  محبوب شوند. بله در این بازی شما نقش یک کشاورزی را ایفا میکنید که برروزی زمین خودش کار میکند و  برای پیشرفت کار خود زحمت میکشد ناقافل از اینکه پا را فراتر از یک کشاورز ساده گذاشته و تا حدی پیشرفت خواهد کرد که محصولاتش را به سرتاسر جهان بفروشد! شما در قالب این کشاورز زمین خود را آماده کاشت و برداشت میکنید و با اندیشه خود بهترین کاشت و برداشت را خواهید داشت.به دامپروری میپردازید و در حین بازی پیشرفت حاصل میکنید و به پرورش و کشت انواع محصولات دیگر میپردازید  و محبوب میشوید و تا این که  ثروتمند و مالک زمین های اطراف شوید و محصولاتتان را به سرتاسر جهان صادر کنید..



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 716

دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:27 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope Experiments دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC

بازی زیبای طناب را ببر جز یکی از پرطرفدارترین بازیهای دنیا به شما می رود که تاکنون در پلتفروم های مختلف انتشار و در دسترس عموم قرار گرفته است. Cut the Rope: Experiments بازی زیبا و پرطرفدار که میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است.در این نسخه از این بازی همچون گذشته شما باید هیولای کوچیک بازی را در مسیر رسیدن به خوراکی ها خوشمزه یاری و راهنمائی نمائید. شما باید سریع باشید و از تله های موجود در بازی گذشته و سریع مرحله را به پایان رسانید تا امتیاز بالاتری دریافت کنید. علاوه بر غذا های خوشمزه در این مسیر شما با بدست اوردن ستاره های طلا ، و هدیه های مخفی موجود در مراحم ، کلید راه یابی به مرحله های بالاتر را بدست می اورید. گیم پلی عالی ف گرافیک خیره کننده ، 275 مرحله زیبا و جذاب ، بروزسانی رایگان و آسان از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 676

دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:20 PM | نویسنده : masoud |

The Brigmore Witches pc cover small دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC

|نسخه DLC|

پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 623

دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:50 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope PC دانلود بازی طناب را ببر Cut The Rope برای PC

طناب را ببر یا همان Cut The Rope عنوان بازی فوق العاده محبوب و جذاب بوده که نسخه های اولیه ی آن ابتدا برای سیستم عامل اندروید و سپس i-OS اتوسط شرکت ZeptoLab انتشار یافت. این بازی دارای سبکی خاص و دو بعدی بوده که گیمر را در خود غرق می کند به طوری که گذر زمان را احساس نکند. زیرا هر یک از مراحلی که این بازی دارد , دارای شیوه های تامل برانگیز خاصی برای پیروزی بوده که آن را از بازی های هم سبک متمایز می کند. پس از ساخت بازی طنا را ببر برای سیستم عامل های موبال , حال نوبت به کامپیوتر رسیده تا کاربران کامپیوتری را نیز خوشحال کند. همان طور که می دانید داستان اصلی بازی از این قرار است که موجودی سبز رنگ از طریق پست در خانه ی شما ارسال می شود.

پس از آزاد سازی این موجود دیگر نمی توانید جلوی پر خوری های وی را در زمینه ی آب نبات ها بگیرید ! برای همین ده ها مرحله ی سرگرم کننده را پشت سر می گذارید تا در پایان هر مرحله یک آبنبات خوشمزه به این موجود برسانید. در نسخه ی PC آن کیفیت و گرافیک بازی بسیار بهبود یافته و تصویر تمام صفحه ( Full Screen ) شده است. محیط و رنگبندی بازی هر چند مرحله یکبار تغییر می کند و در اصل بسته های جدید از آبنبات برای وجود بامزه گشوده می شوند. چند بسته ی اولیه را شاید همه بتوانند باز کنند ولی پس از اینکه به مراحل میانی بازی رسیدید , به پایان رساندن تک تک مرحله ها کاری بسیار سختی خواهد بود. هم چنین باید توجه داشته باشید که در پایان هر سطح امتیاز بنده بر اساس ستاره به کاربر داده می شود که جمع کل آن ها باعث باز شدن بسته ی بعدی می شود.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 482