ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 41
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 75
بازدیدهای ماه : 503
بازدیدهای سال : 4877
بازدیدهای کلی : 86788
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:58 PM | نویسنده : masoud |

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از ۱۰ مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

 

 

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 576

تجربه بیلیارد در بازی Billiard Masters – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:43 PM | نویسنده : masoud |

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی  که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 494

دانلود نرم افزار پلیر قدرتمند GoodPlayer v7.3 مخصوص iOS
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 5:25 PM | نویسنده : masoud |

دانلود نرم افزار کاربردی GoodPlayer v7.3 که با استفاده از آن می توانید بیشتر فرمت های ویدیویی از جمله AVI, Xvid, Divx , DAT, VOB, FLV, WMV,MKV ,MP4, RM ,RMVB ,HTTP ,HTTPS ,FTP ,RTSP,MMS,SFTP,  SMB, MMSH, MMST , RTP ,UPnP و … را پخش نمایید . همچنین این نرم افزار دارای نرم افزار دانلود و مرورگر بوده و با این امکانات ، یک ویدیو پلیر محدود نیست . این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل iOS 4.3 به بالا می باشد .

دانلود نرم افزار پلیر قدرتمند GoodPlayer v7.3 مخصوص iOS



درباره : نرم افزارموبایل , ایفون , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 515

باز کردن گوشی خود با اثر انگشت با نرم افزار Fingerprint v1.00 – سیمبیان ۳
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 5:22 PM | نویسنده : masoud |

دانلود نرم افزار فوق العاده کاربردی و امنیتی Fingerprint v1.00 که با استفاده از آن شما می توانید قفل گوشی موبایل خود را با استفاده از اثر انگشت باز کنید و شخص دیگری نمیتواند به آن دسترسی داشته باشد. این نرم افزار با اسکن کردن اثر انگشت شما قفل گوشی را باز می کند . این نرم افزار مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3و انا می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .



درباره : نرم افزارموبایل , سیمبیان , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 500

نرم افزار ساخت تصاویر ترول Rage Comics v3.0.2 – اندروید
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 5:18 PM | نویسنده : masoud |

دانلود نرم افزار زیبا ساخت ترول Rage Comics v3.0.2 که کمتر کسی وجود دارد که با شبکه های اجتماعی و تصاویر ترول آشنا نباشد ، با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تصاویر ترول خود را ایجاد نمایید و با به اشتراک گذاشتن از آنها لذت ببرید . این نرم افزار ساخت ترول مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که در قسمت ادامه ی مطلب سایت می توانید دریافت نمایید .

نرم افزار ساخت تصاویر ترول Rage Comics v3.0.2 – اندروید



درباره : نرم افزارموبایل , اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 492

بازی رانندگی کامیون Dirt Road Trucker 3D v1.5.1 – اندروید
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 10:56 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجانی رانندگی با کامیون ها در جاده Dirt Road Trucker 3D v1.5.1 که در این بازی شما باید با کامیون خود به جاده بزنید . محموله ی مورد نظر را بار زده و آن را در نقطه ای دیگر تحویل دهید و در این بین باید مراقب باشید تا بار صحیح و سالم به نقطه ی مورد نظر برسد و آسیبی نبیند . این بازی قابلیت این را دارای که به صورت آنلاین در بازی های چند نفره نیز شرکت کنید . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید۲٫۳٫۳ به بالا می باشد .

بازی رانندگی کامیون Dirt Road Trucker 3D v1.5.1 – اندروید



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 511

دانلود بازی اکشن حمله زامبی ها SAS: Zombie Assault 3 v2.50 – اندروید
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 10:52 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی فوق العاده زیبا به سبک اکشن SAS: Zombie Assault 3 v2.50 که در این نسخه که نسخه ی سوم این بازی می باشد شما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار خود دارید راهی در میان زامبی ها پیدا کنید و خود را نجات دهید . این بازی با گذشت مراحل مختلف پیچیده تر می شود و شما باید تلاش بیتشری نمایید . از ویژگی این بازی می توان به گرافک بالا و صدای پس زمینه ی فوق العاده ی آن اشاره داشت . این بازی زامبی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۳ به بالا می باشد که در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

دانلود بازی اکشن حمله زامبی ها SAS: Zombie Assault 3 v2.50 – اندروید



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 551

دانلود Dave Mirra freestyle BMX – بازی دوچرخه سواری حرفه ای
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:17 PM | نویسنده : masoud |

BMX دانلود Dave Mirra freestyle BMX   بازی دوچرخه سواری حرفه ای

Dave Mirra freestyle BMX ورزش هیجان انگیز دوچرخه سواری حرفه ای را برای شما شبیه سازی نموده است تا قادر باشید این ورزش را به همراه انجام حرکات نمایشی آن به صورت مجازی در کامپیوتر خود تجربه کنید. شما به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر بازی خواهید نمود و می توانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته ممکن است در ابتدا کمی کنترل دوچرخه و انجام پرش ها برای شما دشوار باشد اما پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. انجام حرکات زیاد و هیجان انگیزی مانند پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان، انتخاب دوچرخه و بازیکن دلخواه و همچنین امکان انتخاب مکان بازی، از ویژگی هایی است که بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 541

دانلود بازی Trine 2 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:13 PM | نویسنده : masoud |

trine 2 cover small دانلود بازی Trine 2 برای PC

بازی فوق العاده و جذابtrine 2 که از سبک Side-Scrolling بهره می برد ، نام یک بازی ماجرایی می باشد که بای نسخه ی شماره یک خود بیش از یک میلیون طرفدار برای خود در سرتاسر دنیا پیدا کرد و هنوز هم این تعداد در حال افزایش می باشد. نسخه دوم این بازی ، گیمرها را به یک سفر ماجراجویانه دیگر به همراه شوالیه ی قدرتمند Pontius ، دزد چالاک Zoya و جادوگر حیله گر Amadeus می فرستد. ۳ قهرمان این بازی به ماجرایی بی نظیرتر و فانتزی تر از همیشه سفر می کنند ، جایی که شما با تله های مرگبار و هیولاهای وحشتناک روبرو می شوید ، معماهای فیزیکی بسیاری را بایستی حل نمایید و رازی بی همتا را در طول یک نبرد خونین برملا نمایید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 596

بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:10 PM | نویسنده : masoud |

Air Guard v1.15 بازی زیبای Air Guard v1.15 برای PC

Air Guard عنوان یک بازی جذاب برای رایانه هست که هم اکنون به صورت رایگان آماده دریافت است. این بازی دارای حجم فوق العاده کمی هست و در آن گیمر وظیفه ی کنترل یک هواپیما را دارد. بازی در حال و هوای جنگ های جهانی دوم هست. قطعاً طرفداران بسیاری خواهد داشت. گیم پلی فوق العاده و کنترل راحت بازی از جمله دیگر ویژگی های این بازی هست.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 602

دانلود مجموعه آیکون های White Picket برای آندروید
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 6:51 PM | نویسنده : masoud |

White Picket Nova Apex Theme دانلود مجموعه آیکون های White Picket برای آندروید

 صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را با مجموعه آیکان های White Picket  سفارشی سازید . از این پس آیکان های گوشی خود را به صورت کامل تغییر داده و این آیکان ها را جایگزین آن ها کنید . اگر مایل باشید می توانید آن ها را در صفحه نمایش قرار داده و به صورت کامل بر روی آن ها مدیریت کنید . قابل توجه است که این مجموعه با سیستم عامل اندروید 2.0 و بالاتر سازگاری کامل دارد . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها بر روی لانچر های Nova  ، Apex  ، Go  و ADW  قابل اجرا می باشند .



درباره : نرم افزارموبایل , اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 469

مجموعه عظیم نرم افزارهای کاربردی آیفون و آیپد
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 6:49 PM | نویسنده : masoud |

IpadIphoneApps مجموعه عظیم نرم افزارهای کاربردی آیفون و آیپد

شاید شما نیز وقت زیادی را صرف پیدا کردن نرم افزار مورد علاقه خود کرده اید و گاهی اوقات نیز نرم افزاری را نصب کرده اید و راضی نبوده اید. نرم افزار های موجود در این پک بهترین ها هستند و به نوعی همه گلچین شده اند.



درباره : نرم افزارموبایل , ایفون , ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 481