دانلود تم آندروید Next launcher theme SoftTouchN v1.0
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 44
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 78
بازدیدهای ماه : 506
بازدیدهای سال : 4880
بازدیدهای کلی : 86791
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود تم آندروید Next launcher theme SoftTouchN v1.0
تاریخ : شنبه 29 تير 1392 زمان : 2:44 PM | نویسنده : masoud |

با نصب تم Next launcher شما شاهد تغییرات چشمگیری بر روی گوشی آندروید خود خواهید بود. این تم از دو رنگ آبی و مشگی تشکیل شده که طراحی آیکونهای این تم زیبا باعث چشم نوازی آن شده است.

دانلود تم آندروید Next launcher theme SoftTouchN v1.0



درباره : , تم , تم اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 472

تم شوالیه سیاه برای آندروید Next Launcher Knight Theme v1.01
تاریخ : شنبه 29 تير 1392 زمان : 2:33 PM | نویسنده : masoud |

با نصب تم Knight Theme شما میتوانید یک شوالیه سیاه قرون وسطی را بر روی صفحه گوشی آندروید خود ببینید. این تم دارای ۳۸ آیکون بسیار زیبا و سفارشی میباشد.

تم شوالیه سیاه برای آندروید Next Launcher Knight Theme v1.01

 

 



درباره : تم , تم اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 386

بازی جکی چان New Shaolin Jackie Chan Genuine – جاوا
تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1392 زمان : 10:43 AM | نویسنده : masoud |

 jackie chan game بازی جکی چان New Shaolin Jackie Chan Genuine   جاوا

 

بدون شک اکثریت شما کاربران عزیز با شخصیت معروف و مشهور جکی چان ( Jackie Chan ) آشنایی دارید و این شخصیت را در بسیاری از قیلم های تلویزیونی مشاده کرده اید. بر همین اساس نیز شرکت های سازنده ی بازی های موبایل سعی می کنند تا بازی هایی که منتشر می کنند , بر اساس قهرمان های افسانه ای یا واقعی باشید تا در کابر تاثیر گزارتر باشد. بازی جکی چان  New Shaolin Jackie Chan Genuine نیز یکی از این مجموعه ی ذکر شده بوده که در آن با جکی چان به ماجراجویی های بسیار هیجان انگیز و نابود سازی دشمنان در این ماجراجویی ها مشغول می شوید. این بازی دارای سبکی دو بعدی همراه با گرافیک کاملا مناسب بوده که این نسخه از حجم بسیار کمی نیز برخوردار می باشد.

مراحل این بازی در محیط های بسیار گوناگون و متفاوت واقع شده به طوری که با تغییر هر مرحله , این ویژگی وجود خواهد داشت. همان طور که از اسم بازی پیداست جکی چان سعی می کند تا با استفاده از مهارت های شائولین و سبک رزمی خاص خود به جنگ با دشمنان برود و این سبک رزمی را در تمامی کشور مطرح سازد. با پیشروی در مرحله ها مشاهده می کنید که دشمنان نیز بسیار قدرتمند تر می شوند و بدون استفاده از آیتم ها و حرکات جدید قادر به دفاع از خود نخواهید بود. از حمله ویژگی های دیگر این بازی می توان به صداگذاری و ترکیب بندی ماهرانه ی رنگبنده بازی جکی چان اشاره کرد. New Shaolin Jackie Chan Genuine قابل اجرا بر روی گوشی های جاوا بوده و با سایز 176×220 آماده دریافت است.

 

 



درباره : بازی موبایل , بازی جاوا , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 758

بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2 – اندروید
تاریخ : چهار شنبه 12 تير 1392 زمان : 10:37 AM | نویسنده : masoud |

 kolah ghermezi 2 teh run بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi Teh Run 2   اندروید

 

بازی کلاه قرمزی یکی از شاهکار های جدید ساخت ایران بوده که پس از انتشار اولین نسخه از آن با نام  1 Kolah Ghermezi با استقبال بسیار خوبی از طرف کاربران سیستم عامل اندروید مواجه شد. حال نوبت آن رسیده که نسخه ی دوم و جدید این مجموعه که با عنوان Kolah Ghermezi Teh Run 2 را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در این ورژن از بازی اکثریت شخصیت های مجموعه ی تلویزیونی کلاه قرمزی از جمله پسر عمه , ببعی , پسر خاله و فامیل دور حضور داشته و با انتخاب هر یک از آن ها می تونید به بازی بپردازید. هر یک از این کاراکتر ها , ویژگی های خاص خود را دارند و هر یک برای گذر از موانع مخصوصی ساخته شده اند. مراحل این بازی همگی در محله های تهران طراحی شده و سبک کلی آن ها بر اساس بازی مشهور Subway Surfers بنا شده است.

Kolah Ghermezi Teh Run 2 دو حالت کلی برای بازی داشته , یکی مراحل معمولی که هر موقعی می توانید آن را بازی کنید , و دیگری مشق روز که روزانه با یکبار سرزدن قادر به اتمام مراحل آن خواهید بود. در پایان هر مرحله از حالت دوم , حروف رمزی به دست می آورید که به وسیله ی آن کلمه ی رمز اصلی را پیدا خواهید کرد. با جمع آوری سکه ها در هر مرحله به کسب امتیار مشغول می شوید و در صورت ثبت رکورد جدیدی در اینترنت , جوایز ارزنده ی به شخص رکورد دار اعطا خواهد شد. زبان اصلی بازی کاملا فارسی بوده و با محیطی ساده و کاربرپسند انتخاب خوبی برای گذراندن اوقات فراغتتان خواهد بود. برای نصب و استفاده از بازی کلاه قرمزی 2 نیاز به اندروید 2.2 و بالا تر خواهید داشت.



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 695