بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 28
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 62
بازدیدهای ماه : 490
بازدیدهای سال : 4864
بازدیدهای کلی : 86775
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 1:14 PM | نویسنده : masoud |

Worms Battle Islands بازی خارق العاده کرم ها Worms Battle Islands برای PSP

بازیWorms Battle Islands یکی از مهیج ترین و جذاب ترین نسخه ها در میان مجموعه فوق العاده محبوب کرم ها یا همان Worms بوده که مخصوص دستگاه PSP منتشر شده است. در این بازی که دارای سبکی دو بعدی و اکشن بوده ، کرم های خشن به نبرد با یکدیگر مشغول می شوند. در این نبرد هر یک از آن ها از سلاح های نابود کننده و بسیار خطرناکی از جمله نارنجک ،‌ بازوکا ، شات گان و تجهیزات بسیاری استفاده می کنند تا به هر نحوی که شده به یکدیگر صدمه برسانند. این صدمات حتی ممکن است جانشان را به خطر بیندازد و در نهایت کشته شوند.

مراحل این بازی در محیط های بسیار متنوع و متفاوتی دنبال شده که از جمله این مناطق می توان به جنگل ها ، صحرا ها و کوه ها اشاره نمود. جالب ترین بخش بازی Worms Battle Islands ، اهمیت داشتن نوع نابود سازی بوده که در صورت به انجام رساندن این عمل به بهترین شکل امتیاز خوبی کسب می کنید و می توانید به مراحل بالا تر و جذاب تر راه یابید. امیدواریم با دریافت این نسخه از بازی که دارای فرمت ISO بوده و قابل اجرا بر روی دستگاه های امروزی PSP بوده تجربه ای جدید از جنگ مدرن داشته باشید !

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازیpsp , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 565

بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 1:7 PM | نویسنده : masoud |

angry birds psp بازی مشهور پرندگان خشمگین Angry Birds 2 برای PSP

امروزه کم تر کسی پیدا می شود که نام بازی فوق العاده جذاب و متفاوت پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds را نشنیده باشد. شرکت بزرگ Rovio پس از این که اولین نسخه از این بازی را منتشر کرد با استقبال باور نکردنی کاربران از سر تا سر جهان از جمله کشور خودمان روبرو شد که همین محبوبیت سبب گسترش بی سابقه ی این بازی در تاریخ بازی های کم حجم شد. این بازی به مرور زمان سری های جدید تری از جمله Rio , Space , Seasons , Star Wars و… را به ثبت رساند و توانست عنوان بهترین بازی کم حجم سال را در 2012 و 2013 کسب کند. پس از ساخت این نسخ برای سیستم عامل های مختلفی همچون اندروید , سیمبیان , جاوا و i-OS هم اکنون نوبت به دستگاه PSP رسیده است.

این نسخه از بازی نسخه دوم پرندگان خشمگین از مجموعه اولیه بوده ولی از جالب ترین مراحل برخوردار بوده و با وجود این که مدت بسیاری از ساخت این نسخه می گذرد ولی بازی کردن آن و نابود سازی خوک ها با استفاده از پرندگان مختلف بر روی این کنسول لذتی دیگر به شما خواهد بخشید. هر چند ممکن است این بازی با تاخیر روی سایت قرار گرفته باشد ولی از روی جنبه ی سرگرمی و آوازه ای که دارد در این پست از سایت بازی های رایگان و قابل اجرا بر روی دستگاه پی اس پی آماده شده است. داستان اصلی بازی همانند نسخ سیستم عامل های دیگر بوده و در آن میبایست به پرندگان کمک کنید تا به هر نحوی که شده تخم مرغ های دزدیده شده ی خود را از خوک های بدجنس پس بگیرند و آن ها را به طور کامل از روی زمین محو کنند !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : , بازیpsp , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 464

بازی مشهور و پر هیجان کراش پیاده Crash Bash برای PSP
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 12:49 AM | نویسنده : masoud |

crash bash psp بازی مشهور و پر هیجان کراش پیاده Crash Bash برای PSP

به احتمال زیاد اگر شما نیز ازبازیخوران قدیمی و حتی جدید کنسول Play Station باشید با بازی فوق العاده جذاب کراش ( Crash ) کم و بیش آشنایی دارید. این بازی برای اولین بار در کنسول Play Station 1 متولد شد و پس از عرضه ی چندین هزار نسخه و شهرت یافتن آن کمپانی sony computer entertainmentتصمیم گرفت تا نسخه های جدیدی از این بازی را برای سیستم های جدید تر بسازد. همین امر نیز سبب ساخت زودرس نسخه ای از بازی Crash Bash یا همان کراش پیاده برای کنسول PSP و ورژنی مشابه PS1 منتشر شد.

این بازی دارای ده ها مرحله ی بسیار سرگرم کننده در قالب چند سبک و محیط کلی بوده که با شخصیت اصلی ( Crash ) به خاطر کسب امتیاز لازم برای صعود به مراحل بالا تر تلاش می کنید. در میان این مراحل چندین سبک جزئی از جمله فکری , ورزشی , استراتژیک و مهارتی وجود داشته که به این بازی حال و هوای دیگری می بخشد. حجم این نسخه از بازی Crash Bash با وجود اینکه نسبت به ورژن پلی استیشن 1 آن بسیار کاهش یافته ولی به هیچ وجه افت کیفیت و گرافیکی در آن دیده نمی شود و می تواند خاطرات شیرین بسیاری از افراد را زنده کند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : , بازیpsp , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 524

دانلود بازی Tekken 6برای psp
تاریخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 زمان : 2:40 PM | نویسنده : masoud |

 حتمآ اکثر علاقه مندان به بازی های پلی استیشن با بازی معروف تیکن آشنایی دارند. Tekken یک بازی رزمی بسیار زیبا می باشد که از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. شما در این بازی تعدادی مبارز را در اختیار خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از آنها وارد سری مسابقات تیکن می شوید و باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید و با شکست دادن هر بازیکن در هر مسابقه وارد مسابقه بعد شوید تا در نهایت با آخرین و قویترین مبارز مسابقه دهید. در این بازی هر بازیکن دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که بازیکن مقابل فاقد آن بوده و شما می توانید از این ویژگی ها برای شکست دادن حریف تان استفاده کنید. همچنین در این بازی از سبک های مختلف مبارزه تن به تن بهره گرفته شده که باعث جذابیت هر چه بیشتر بازی شده است. همانطور که می دانید این بازی مخصوص پلی استیشن ساخته شده اما این نسخه را میتوان به آسانی در کنسول بازی PSP نیز اجرا و بازی کرد. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان دریافت نمایید.

1x1.trans دانلود بازی Tekken 6برای psp

 

 



درباره : , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 3920