دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 5
بازدیدهای دیروز : 5
بازدیدهای هفته : 24
بازدیدهای ماه : 928
بازدیدهای سال : 5795
بازدیدهای کلی : 87706
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:28 AM | نویسنده : masoud |

Agricultural Simulator 2013 دانلود بازي شبيه ساز كشاورزي

Agricultural Simulator 2013 – سری جدید بازی های شبیه سازی کشاورزی به تازگی منتشر شده است که توسعه های فراوانی نسبت به نسخه قبلی در آن مشاهده می شود. در این بازی شما به عنوان یک کشاورز مسئولیت کارهای روزانه یک زمین کشاورزی را بر عهده می گیرید که عبارتند از تولید غذا و ساخت منابع اکولوژیک. زمین های زراعی باید همیشه خوب نگه داری شوند و حیوانات مزرعه نیز باید به وبی مراقبت شوند. زمین بازی کاملا داینامیک بوده و کل بازی بسیار واقع گرایانه تر از نسخه های قبلی شده است. کشاورزان باید با دقت سرمایه گذاری کنند و روش مصرف بودجه خود را نیز کنترل کنند تا قیمت ها و صورت حساب ها از حد مجاز تجاوز نکند. برای تشخیص سود مالی نیاز به تکنیک های خاصی دارید.



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 433

دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:25 AM | نویسنده : masoud |

WCutter 1 دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 446

دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:12 AM | نویسنده : masoud |

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC

Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 429

دانلود بازی Assault Cube 1.0.4 با سبک کانتر استریک برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:8 AM | نویسنده : masoud |

 

 Assault Cube دانلود بازی Assault Cube 1.0.4 با سبک کانتر استریک برای pc

 

 

بازی Assault Cube یک بازی سرگرم کننده و بسیار هیجان انگیز در سبک اکشن است. این بازی تقریبا در سبک Counter Strike ساخته شده و شما ئر نقش تیز اندازی در یک قلعه و راهرو های مارپیچ می بایست به دشمنان خود با سلاح های قدیمی که به جنگ جهانی دوم مربوط می شود تیراندازی کرده و ماموریت خور را به پایان برسانید. هر چقدر که مراحل را به اتمام می رسانید مرحله جدید تر و سخت تری با دشمنان مجرب تری به مبارزه می پردازید. بازی Assault Cube با صدا های تیر و نارنجک هیجان را به اوج رسانده و مخاطب را در خود جذب می کند.



درباره : کامپیوتر , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1264

دانلود بازی Hitman هیت من برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:3 AM | نویسنده : masoud |

 Hitman 3 دانلود بازی Hitman هیت من برای pc

 


همان طور که بسیاری از گیمر ها می دانند سری بازی های هیتمن ( Hitman ) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی هایی است که از سال ها پیش توسط شرکت نچندان معروف Io Inetractive ساخته شد. پس از عرضه اولین نسخه از این بازی مورد استقبال بیش از حدی از بازی خور ها قرار گرفت که تا کنون ۴ نسخه از بازی Hitman ساخته و عرضه شده است و نسخه پنجمش در راه است.این بار  نسخه سوم و فوق العاده هیجان انگیز این بازی که Contracts نام گرفته , به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده ایم. داستان اصلی بازی از این قرار است که هیتمن به جرم قتل ۴۷ نفر دستگیر شده و به دلایلی در یک بیمارستان روانی نگه داری می شود. شما باید به وی کمک کنید تا با انجام انواع ماموریت ها به هدف خود برسد.

توجه :

این بازی قابل اجرا در ویندوز های ۷ و ویستا نمی شود.!



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 520

دانلود بازی والیبال برزیل Super Volei Brasil 2 برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:1 AM | نویسنده : masoud |

Volei Brasil2 1 دانلود بازی والیبال برزیل Super Volei Brasil 2 برای pc

 

 

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از ۲۳ بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1696

دانلود بازی کامپیوتری بیلیارد International Cue Club 1.6
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:59 AM | نویسنده : masoud |

CueClub دانلود بازی کامپیوتری بیلیارد International Cue Club 1.6

 

 

همان طور که می دانید بیلیارد یکی از ورزش ها و سرگرمی هایی است که در بسیاری از کشور ها رواج داشته و جنبه ی رقابتی و سرگرمی بسیاری نیز دارد. بر همین اساس از بدو تولد بازی های مجازی تا کنون صد ها نسخه در سبک ورزش Biliard نیز ساخته و منتشر شده است. International Cue Club 1.6 نیز یکی از جذاب ترین آن ها در همین سبک به شمار می رود که در آن مدل های U.S. 8 Ball , UK 8 Ball , Speed Pool , 9 Ball Snooker Killer را می توانید به صورت دو نفره و یا با کامپیوتر تجربه کنید. این بازی علی رغم حجم کمی که دارد از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 667

دانلود بازی فکری پل سازی Bridge the Construction Game برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:56 AM | نویسنده : masoud |

 

719881 دانلود بازی فکری پل سازی Bridge the Construction Game برای pc

 

در میان بازی های فکری همیشه آن هایی موفق هستند که با ارائع ایده ای جدید نظر مخاطب را به خود جلب کنند. Bridge the Construction Game از این دسته از بازی ها بوده که در آن به ساخت و ساز پل های حرفه ای و محکم می پردازید. در این بازی باید با استفاده از مصالحی که در اختیارتان قرار میگیرد یک پل محکم و بدون مشکل بنا کنید. در این میان یکی از مهم ترین نکاتی که میبایست رعایت شود , استفاده از کم ترین مصالح و بازده کار بالا می باشد. بازی Bridge the Construction Game دارای ۳۰ مرحله مختلف و ۵ نوع مکان متفاوت برای ساخت پل بوده و گرافیک و موسیقی متن بسیار مناسب است.



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 2997

دانلود بازی ترسناک رزیدنت اویل Resident Evil 3 Nemesis برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:53 AM | نویسنده : masoud |

1458848 re3 pc دانلود بازی ترسناک رزیدنت اویل Resident Evil 3 Nemesis برای pc

 

 

Resident Evil 3 Nemesis : رزیدنت ایول ۳: نمسیس  سومین بازی از سری بازی‌های رایانه‌ای رزیدنت ایول است، که در ژاپن با نام “Biohazard 3: Last Escape” منتشر شد. این بازی توسط شرکت کپ‌کام و در سبک بازی‌های سورویوال هارور ساخته شده و توسط منتشرکنندگان گوناگونی چون کپ‌کام، ویرجین، آیدوس و نینتندو عرضه شده‌است. نسخه‌های انگلیسی این بازی به ترتیب نخستین‌بار در ۱۱ نوامبر ۱۹۹۹ برای کنسول پلی‌استیشن،در ۱۶ آوریل ۲۰۰۱ برای ویندوز،در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۰ برای کنسول دریم‌کست و در ۱۴ ژانویه ۲۰۰۳ برای نینتندو گیم‌کیوب به بازار عرضه شد.این بازی همچنین در ۳ دسامبر ۲۰۰۹ قابلیت بازی در PSN پلی‌استیشن ۳ را نیز پیدا کرد.
رزیدنت ایول ۳ از دیدگاه زمان رخ دادن داستان‌ها، در تداخل زمانی و مکانی با داستان رزیدنت ایول ۲ قرار دارد. این بازی از ۲۸ جولای سال ۱۹۹۰ آغاز و تا ۱ اکتبر همان سال یعنی در مدت سه روز و در شهر راکون به وقوع می‌پیوندد.شخصیت اصلی بازی جیل ولنتاین بوده که در قسمت اول سری بازی‌های رزیدنت ایول نیز حضور داشته‌است. جیل اینک پس از هجوم همه جانبهٔ زامبیها به خانه‌اش، باید راهی برای خروج از شهر پیدا کند. در جریان این تلاش، او با رخدادهای پیش‌بینی نشده‌ای مواجه می‌شود که باید از هریک، به نوعی سربلند بیرون آید. شرکت آمبرلا، اینک برای جلوگیری از افشاسازی‌های اعضای گروه استارز،تایرانتی به نام نمسیس را به شهر راکون می‌فرستد، تا با این کار، اعضای گروه پلیسی استارز را نابود کند. اما جیل به عنوان یکی از اعضای استارز پس از چندین نبرد با نمسیس، او را نابود کرده و از شهر فرار می‌کند…



درباره : کامپیوتر , بازی ترسناک , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1532

دانلود بازی تنیس حرفه ای Fila World Tour Tennis برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:39 AM | نویسنده : masoud |

 964 1 دانلود بازی تنیس حرفه ای Fila World Tour Tennis برای pc

این بار برای علاقه مندان به ورزش تنیس بازی تنیس حرفه ای یا همان Fila World Tour Tennis را آماده کرده ایم .

 

 

ورزش تنیس یک ورزش شناخته شده و پر طرفدار در جهان می باشد و با گذشت زمان بر محبوبیت آن افزوده می شود بر همین اساس نیر تا کنون صد ها بازی با این سبک ساخته شده است. اگر یکی از بازی خور های قدیمی باشید به خاطر می آورید که بازی های تنیس از همان شروع ساخت بازی های مجازی بوده و هستند. Fila World Tour Tennis یک بازی گرافیکی با حجمی مناسب در این سبک می باشد که در آن شما قادرید با انتخاب تنیسور و زمین مورد نظر به رقابت با رقیبانتان بپردازید. هم چنین نوع زمین ها متفاوت بوده و در رنگ ها و جنس های مختلف در اختیار بازیکن قرار میگیرد.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 662

دانلود بازی Biker Vs Zombies
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392 زمان : 6:27 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی Biker Vs Zombies

Biker Vs Zombies یک بازی کم حجم و جالب موتور سواری برای کامپیوتر میباشد. این بازی گرافیک مناسب و جذابیت خاصی دارد. شما در این بازی میبایست با پشت سر گذاشتن موانع و خون آشام ها مراحل مختلف بازی را بگذرانید.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 471

دانلود بازی حرکات تکنیکی رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392 زمان : 6:22 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی حرکات تکنیکی رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle

Cristiano Ronaldo Freestyle یا همان سبک آزاد کرسیتینو رونالدو یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک ورزشی بوده که در آن می بایست با انجام انواع حرکات نمایشی به کسب امتیاز بپردازید. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه پرطرفدار رئال مادرید به کار مشغول است یکی از برترین های جهان حسوب شده و همین امر موجب جذابیت بیش از حد حرکات فوق العاده این بازیکن در بازی Cristiano Ronaldo Freestyle می شود. در حرکات نمایشی این بازی سرعت و دقت عمل بسیار نقش مهمی داشته و هم چنین ادامه دادن آن حرکات با سرعت هر چه بیشتر نیز یکی از مشخصه های اصلی امتیاز گیری در این بازی است.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 476