دانلودسنتر
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 13
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 47
بازدیدهای ماه : 475
بازدیدهای سال : 4849
بازدیدهای کلی : 86760
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



بازی شکار حیوانات DEER HUNTER 2014 v1.2.6 – اندروید
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393 زمان : 10:17 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی فوق العاده زیبا DEER HUNTER 2014 که در این بازی شما به جنگل های مختلف رفته و ماموریت شکار تعدادی از جانوران وحشی به شما سپرده شده است . همه چیز به سرعت واکنش شما دارد و در یک لحظه باید شکار خود را مشاهده و به طرف آن شلیک نمایید تا بتوانید آن را شکار نمایید . سلاح های پیشرفته همچون اسلحه های مجهز به اشعه برای شلیک در تاریکی شب،‌ پوتین و لباس های مخصوص در اختیارتان گذاشته شده تا از روبه رو شدن با جانوران عظیم الجثه ای و وحشی همچون خرس، فیل و … ترسی به خود راه ندهید . این بازی یکی از پرطرفدار ترین بازی ها بوده و دارای امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی می باشد . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید2.1 به بالا می باشد که در قسمت ادامه ی مطلب سایت می توانید دریافت نمایید .

بازی شکار حیوانات DEER HUNTER 2014 v1.2.6 - اندروید



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 702

مسابقات اتومبیلرانی Speed X Extreme 3D Car Racing v1.3 – اندروید
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1393 زمان : 10:7 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجن انگیز اتومبیلرانی Speed X Extreme 3D Car Racing v1.3 با محیطی ۳ بعدی و گرافیک بالا که تجربه ای متفاوت را با این بازی خواهید داشت . این بازی دارای ۱۵ مسابقه ی مختلف که هر کدام تجربه ای متفاوت را به شما خواهند داد بوده و همچنین در طول بازی ۶ ماشین مختلف با قدرت های مختلف و در رنگ های مختلف در اختیار خواهید داشت که می توانید هر کدام از آنها را از لحاظ فنی و ظاهری ارتقا دهید تا عملکرد بهتری در مسابقات داشته باشید . این بازی مخصوص گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۳٫۳ به بالا می باشد .

مسابقات اتومبیلرانی Speed X Extreme 3D Car Racing v1.3 – اندروید



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 469

دانلود بازی ماجرایی Alone In The Dark مخصوص جاوا
تاریخ : سه شنبه 12 فروردين 1393 زمان : 8:30 PM | نویسنده : masoud |

Alone In The Dark دانلود بازی ماجرایی Alone In The Dark مخصوص جاوا

Alone In The Dark یا همان تنها در تاریکی عنوان فیلمی بود که توانست طرفداران بسیاری جذب کند که این دلیلی شد تا سازندگان, بر این شدند تا بازی این داستان جذاب را طراحی کنند.

 

 



درباره : بازی موبایل , بازی جاوا , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 503

instant: Polaroid Instant Cam v1.0.6 برای اندروید
تاریخ : شنبه 21 دی 1392 زمان : 7:24 PM | نویسنده : masoud |


Polaroid

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار Instant: Polaroid Instant Cam  یکی از بهترین دوربین های موجود برای سیستم عامل آی او اس بوده که در نهایت برای سیستم عامل اندروید منتشر شد . به کمک این برنامه می توانید عکس های خود را به تصاویری جادویی تبدیل نموده  و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . بیش از ۳۰ نوع فیلتر متنوع در نرم افزار وجود داشته که می توانید از تمامی آن ها استفاده نمایید . وجود فونت های متعدد و افکت های قابل تنظیم از قابلیت های اصلی این دوربین محسوب می شود . همچنین لازم به ذکر است که  پس از اتمام کار قادر خواهید بود تصاویر ویرایش شده را از طریق ایمیل و فیسبوک به دوستان خود ارسال کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بهترین ابزارهای ویرایش کننده

رابط کاربری بسیار زیبا و سرگرم کننده

به اشتراک گذاری تصاویر با دوستان

دسترسی به ۳۰ افکت زیبا

وجود ۱۰ نوع فونت



درباره : , نرم افزارموبایل , اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 508

rally Race 3D : Africa 4×4 v1.0 Full برای اندروید
تاریخ : شنبه 21 دی 1392 زمان : 7:10 PM | نویسنده : masoud |


Rally-Race-3D-Africa-4x4

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Rally Race 3D : Africa 4×4 شما باید در مسابقات رالی شرکت کرده و برنده مسابقات شوید . برای اجرا تنها کافی است این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس آن را اجرا کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا خودروی مورد نظر را مطابق با سلیقه شخصی خود سفارشی سازید . تجربه بسیار خوبی از رانندگی را با این بازی در گوشی خود داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 504

اولین ماموریت نیروهای ویژه برای اندروید
تاریخ : دو شنبه 18 آذر 1392 زمان : 9:53 PM | نویسنده : masoud |

First-Special-Forces-Mission

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جمهوری کره دارای یک بمب اتمی است ، یک گونه کاملا مخفی از بمب های نوترونی که بر روی موشک M20 سوار شده است . یک گروه از تروریست ها که به دست سیاه معروفند تلاش می کنند با به سرقت بردن این بمب و انتقال آن به کشوری خارجی ، تهدیدی باشند بر امنیت جهانی . اکنون وظیفه شما در بازی First Special Forces Mission که در سبک اول شخص طراحی شده است این می باشد که از تمامی توان و اختیارات خود برای جلوگیری از رسیدن تروریست ها به اهداف شومشان استفاده نمایید .



درباره : , بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 865

Ninja Kid Run – Free Fun Game-اندروید
تاریخ : دو شنبه 18 آذر 1392 زمان : 9:49 PM | نویسنده : masoud |

Ninja-Kid

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 سبک فرار از جمله محبوب ترین ژانرها به گواه آمار گوگل پلی می باشد و Ninja Kid Run – Free Fun Game یکی از هیجان انگیزترین آنها . در این بازی شما نقش یک نینجا را داشته که می بایست در روز مسابقه شهر از موانع عبور کرده ، از روی آجر ها پریده و ستاره ها را برای شکستن اشیا پرتاب کند . توجه داشته باشید که تنها راه پیروزی داشتن تمرکز بالا و گذر از موانع با بالاترین سرعت می باشد . کنترلر بازی بسیار ساده می باشد و تنها کافیست انگشت خود را بر روی صفحه گذاشته و با کشیدن آن به چپ راست ، نینجای بازی را هدایت کنید . تا جایی که می توانید سکه های موجود در مسیر را جمع کرده و با افزایش امتیاز خود ، آن را به رخ رفیقانتان بکشاند !



درباره : , بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 561

بازی زیبای Bomber Mario برای PC
تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 زمان : 11:12 PM | نویسنده : masoud |

mario بازی زیبای Bomber Mario برای PC

یک بازی بسیار جالب و قدیمی و جذاب را برای شما دوستان آماده کرده ایم که احتمالا همه شما با این سری بازی های SUPER MARIO خاطراتی دارید. این بازی با نام BOMBER MARIO نیز در همان سبک بوده و بسیار جالب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 584

نرم افزار فلزیاب برای آیفون Security Metal Detector v1.3 iphone
تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 زمان : 11:10 PM | نویسنده : masoud |

security Metal Detector iphone 200x300 نرم افزار فلزیاب برای آیفون  Security Metal Detector v1.3 iphone

اين نرم افزار نسبت به فلز حساسيت دارد و اگر گوشي رو كنار فلز ببريد آژير مي كشد . این آپلیکیشن با سنسور قطب نما آیفون کار می کند.

 

 

 



درباره : نرم افزارموبایل , ایفون , ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 680

ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:58 PM | نویسنده : masoud |

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از ۱۰ مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

 

 

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 576

تجربه بیلیارد در بازی Billiard Masters – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:43 PM | نویسنده : masoud |

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی  که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 494