دانلودسنتر
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 42
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 76
بازدیدهای ماه : 504
بازدیدهای سال : 4878
بازدیدهای کلی : 86789
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:57 PM | نویسنده : masoud |

UNMECHANICAL 2012 دانلود بازی جدید 2012 Unmechanical

نام بازی: UNMECHANICAL
پلتفورم : pc
ژانر:  Adventure, Puzzle
زبان: English
ناشر: Futuregames
درجه بندی سنی : +8

Unmechanicalیک بازی ماجراجویی معمایی است که  در رابطه با زندگی رباتی است که بی تفاوت برای پیدا کردن راه خود از قسمتهای داخلی زیر زمین به مقصد است . و به همین دلیل است که این بازی یک مکانیک ساده و شهودی را در اختیار گیمر قرار می دهد. سبک مرموز بازی و تنظیم حس کگنجکاوی خود بر اساس جریان بازی طیف گسترده ای از زیبایی بازی را به منظر نمایش قرارمی دهد.این بازی در جایگاه خود بسیار سخت بوده و گیمر هر از چند گاهی دجار چالش می شود.سبک بازی ماجراجویی است.در مورد این ژانر باید عرض کنم که ، بازی ماجراجویی (به انگلیسی: Adventure Game) یکی از سبک‌های بازی رایانه‌ای است که در آن بازیکن خودش را در نقش سردستهٔ یک داستان محاوره‌ای و واکنشی فرض می‌کند که باید با کاوش و جستجو جلو برود و به عوض رقابت‌های فیزیکی به حل کردن معما بپردازد. بدلیل تمرکز این ژانر بر داستان، مسئولیت سنگین روایت آن بر عهدهٔ شیوه‌های مورد استفاده برای داستانسرایی مثل نوشته‌ها و فیلم قرار می‌گیرد که این خود گسترهٔ وسیعی از ژانرهای ادبیات را شامل می‌شود. تقریبا همهٔ بازی‌های ماجراجویی بصورت بازی انفرادی طراحی می‌شوند چرا که این تاکید بر داستان و کاراکتر طراحی بازی چند نفره را سخت می‌کند. در غرب این ژانر از بازی با دنیای وسترن شروع شد. دنیای وسترن، ژانری است که در اواخر دهه‌ی۱۹۸۰ تا اواسط دههٔ ۱۹۹۰ در قلهٔ محبوبیت قرار داشت و در میان ژانرهای حرفه‌ای و فنی بسیار مطرح شد و حتی هم‌اکنون نیز در میان ژانرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اصطلاح «بازی ماجراجویی» از بازی‌های کامپیوتری ماجرایی در دههٔ ۱۹۷۰ سرچشمه گرفته‌استکه پیشگام سبکی از گیم‌پلی است که بسیار طرفدار پیدا کرد و توانست تا به عنوان یک ژانر مطرح شود. ژانر بازی ویدئویی توسط گیم پلی آن تعریف می‌شود و شباهتی به ژانر ادبی آن ندارد.



درباره : کامپیوتر , بازی ماجراجویی , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 563

دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2 – 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:50 PM | نویسنده : masoud |

Euro Truck Simulator 2 PC game 2012 دانلود بازی کامیون سواری Euro Truck 2   2012 برای PC

Euro Truck 2 – 2012 پس از دو سال انتظار نسخه جدید و دوم از بازی بسیار زیبا  و محبوب پرطرفدار شبیه ساز کامیون Euro Truck 2 – ! عرضه شد. شما در نقش یک راننده تریلر هستید که باید بار بزنید و دور اروپا رو بگردید و بارها را تحویل دهید.از بندرگاه تا ایستگاه قطار… از انگلیس تا آلمان و فرانسه شمایید و تریلر خودتان.شما باید با باربری پیشرفت کنید و کامیون های جدیدتری خریداری کنید.در این بازی سعی شده که هم چیز ریل باشه یا به عبارتی تا حد امکان بازی به سمت realistic بودن میل کنه تا کاربر خودش رو در فضای واقعی حس کنه ؛ مثلا در حین بازی گازوییل تمام میکنید و باید همیشه مطمن باشید که تا پمپ بنزین بعدی که از روی نقشه میتونید پیداش کنید باکتون پر هست ! یا اینکه راننده پس از مدتی احساس خستگی خواهد کرد که حتما باید پارک کنید و استراحت کنید وگرنه پلیس شما را جریمه خواهد کرد , ضمن اینکه از تمام قوانین راهنمایی و رانندگی مثل سرعت مجاز , راهنما زدن در مواقع لازم , سبقت غیر مجاز و … باید تبعیت کنید وگرنه در حین انتقال یک محموله ممکن است چندین بار جریمه شوید !!!
از امکانات جالب و مهم دیگر بازی میتوان به قابلیت خرید ماشین جدید , تریلر و حتی خرید قطعات برای ماشینتان اشاره نمود . بعد از کمی پیشرفت در بازی شما میتوانید تعداد بیشتری ماشین خریده و حتی برای خودتون راننده استخدام کنید تا همزمان با چند ماشین به بازی ادامه دهید .. گرافیک اینبار بسیار بالا رفته و شما با شبیه سازی بسیار واقعی روبرو هستید!

 



درباره : کامپیوتر , بازی شبیه سازی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 671

دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:35 PM | نویسنده : masoud |

article post width open uri20120728 14518 1wou3ij دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC

FARMING GIANT 2012 بار دیگری یک بازی کشاورزی زیبا برای کسانی که میخواهند مهارت خود را در کشاورزی به نمایش بگذارند و  محبوب شوند. بله در این بازی شما نقش یک کشاورزی را ایفا میکنید که برروزی زمین خودش کار میکند و  برای پیشرفت کار خود زحمت میکشد ناقافل از اینکه پا را فراتر از یک کشاورز ساده گذاشته و تا حدی پیشرفت خواهد کرد که محصولاتش را به سرتاسر جهان بفروشد! شما در قالب این کشاورز زمین خود را آماده کاشت و برداشت میکنید و با اندیشه خود بهترین کاشت و برداشت را خواهید داشت.به دامپروری میپردازید و در حین بازی پیشرفت حاصل میکنید و به پرورش و کشت انواع محصولات دیگر میپردازید  و محبوب میشوید و تا این که  ثروتمند و مالک زمین های اطراف شوید و محصولاتتان را به سرتاسر جهان صادر کنید..



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 716

دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:27 PM | نویسنده : masoud |

Cut the Rope Experiments دانلود بازی پرطرفدار Cut the Rope: Experiments برای PC

بازی زیبای طناب را ببر جز یکی از پرطرفدارترین بازیهای دنیا به شما می رود که تاکنون در پلتفروم های مختلف انتشار و در دسترس عموم قرار گرفته است. Cut the Rope: Experiments بازی زیبا و پرطرفدار که میلیون ها نفر را در سرتاسر دنیا به سمت خود جذب نموده است.در این نسخه از این بازی همچون گذشته شما باید هیولای کوچیک بازی را در مسیر رسیدن به خوراکی ها خوشمزه یاری و راهنمائی نمائید. شما باید سریع باشید و از تله های موجود در بازی گذشته و سریع مرحله را به پایان رسانید تا امتیاز بالاتری دریافت کنید. علاوه بر غذا های خوشمزه در این مسیر شما با بدست اوردن ستاره های طلا ، و هدیه های مخفی موجود در مراحم ، کلید راه یابی به مرحله های بالاتر را بدست می اورید. گیم پلی عالی ف گرافیک خیره کننده ، 275 مرحله زیبا و جذاب ، بروزسانی رایگان و آسان از دیگر ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی فکری , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 676

دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:20 PM | نویسنده : masoud |

The Brigmore Witches pc cover small دانلود بازی Dishonored: The Brigmore Witches برای PC

|نسخه DLC|

پس از کشف هویت و نیت های رئیس اصلی Brigmore Witch که Daliah نام دارد، شما باید جلوی فعالیت های وی را در زمینه ی تکمیل یک برنامه ی خطرناک که باعث نابودیتان خواهد شد را بگیرید. سفر خود را به عنوان قاتل افسانه ای، Daud، در DLC جدید بازی Dishonored ادامه دهید. به سلاح ها، گجت ها، روش ها و توانایی های فراانسانی Daud یک بار دیگر دسترسی پیدا کنید و داستان پیچیده ی او را که در بخش The Knife of Dunwall شروع شد را به اتمام برسانید. بدون در نظر گرفتن راهی که برای رسیدن به هدفتان انتخاب می کنید، یک چیز را باید مد نظر داشته باشید: سرانجام شما باید به خاطر فعالیت های خیانت آمیز و نابودگری های خود قبل از نابودی یا مجازات Corvo Attano راه حلی پیدا کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی تفنگی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 623

بازیN.O.V.A. 3 Near Orbit Vanguard Alliance v1.0.7 + data:برای اندروید
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 1:30 PM | نویسنده : masoud |

nova

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی N.O.V.A. 3 – Near Orbit Vanguard Alliance نبردی است برای بقای بشریت در بزرگترین تیر اندازی فضایی قرن .
درپی از بین رفتن کارخانه جنگ و قدرت یا فتن اهریمن اکنون  ابرقهرمان ها پس از سالها دوری از زمین این بار به خواسته مردم  بازگشته اند تا در ۱۰ نبرد بزرگ با بهره گیری از سلاح های قدرتمند خود بدی را شکست داده و صلح و آرامش را به زمین بازگردانند.

ویژگی ها
– اجرای بازی به صورت گروهی
– بهره گیری از تکنیک FPS برای بالا بردن گرافیک و کیفیت بازی
– قابلیت پشتیانی در بیشتر دستگاه های اندروید با رعایت پیش نیاز



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 1823

MegaRamp Skate & BMX FREE:بازی زیبای اسکیت برای اندروید
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 1:11 PM | نویسنده : masoud |

Mega-Ramp

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 اگر به دنبال بازی اسکیت سواری برای گوشی اندرویدی خود هستید ، MegaRamp Skate & BMX FREE  می تواند بهترین انتخاب باشد ! شما باید از تمامی ترفند های موجود استفاده کرده و امتیازات متعددی را در طول بازی کسب نمایید . در ابتدا باید اسکیت سواری را یاد گرفته و سپس مهارت خود را در این ورزش افزایش دهید . لازم به ذکر است که شما بیش از ۵۵ ترفند اختصاصی مربوط به اسکیت سواری را در این بازی یاد خواهید گرفت .

ویژگی های اصلی:

یادگیری ترفند های اسکیت سواری

بهترین تجربه اسکیت سواری

سفارشی کردن شخصیت ها

به چالش کشاندن دوستان

گرافیک اچ دی بازی



درباره : , بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 514

بازی جان سخت A Good Day To Die Hard – سیمبیان ^3
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 زمان : 1:36 PM | نویسنده : masoud |

a good day to die hard بازی جان سخت A Good Day To Die Hard   سیمبیان ^3

استودیوی Gameloft که به ساخت بازی از روی فیلم های معروف برای موبایل مشهور است در جدید ترین کار خود به سراغ فیلم A Good Day To Die Hard رفته و یک بازی اکشن و تیراندازی دو بعدی از آن طراحی کرده است. در این نسخه که مخصوص گوشی های سیمبین 3 و بالاتر بوده. کاربر باید نقش John McClane یا پسرش Jack McClane را برعهده بگیرند و 8 مرحله آن را پیش ببرند. این مراحل همان طور که انتظار می رفت از صحنه های اکشن و اتفاقات مختلف فیلم الهام گرفته شده اند. برای مثال راهتان به مکان هایی نظیر Pripyat یا روسیه که در فیلم هم وجود دارد، خواهد افتاد. سازندگان سعی کرده اند با وجود وفادار ماندن این مکان ها به فیلم اصلی، تغییراتی هم در آن ایجاد کنند تا بتوان یک مرحله برای بازی دوبعدی مثل این طراحی کنند.

مراحل بازی جان سخت هم از تنوع خوبی برخوردار هستند و در یک مرحله مشغول کشت و کشتار و در مرحله دیگر در حال تعقیب و گریز با ماشین خواهید بود. حتی بعضی مواقع دکمه هایی هم روی صفحه نمایش داده خواهند شد که باید سریع آن ها را بزنید تا داستان ادامه یابد. از نظر سلاح ها هم با وجود 7 عدد از آنها هیچ گونه کمبودی حس نمی شود و هر موقع که بخواهید. می توانید از پیستول یا شات گان خود استفاده کنید. صحنه های تیراندازی و اکشن A Good Day to Die Hard همان چیزی است که طرفداران سری جان سخت انتظارش را دارند و آنقدر خوب است که بعد از اتمام بازی و دیدن تیتراژ دوباره دلتان خواهد خواست که بازی را از ابتدا شروع کنید. وقتش است کمی از بازی های پرهزینه و گرافیک بالای امروزی دور شوید و چنین بازی هایی را هم با یاد قدیم بازی کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی سیمبیان , بازی نوکیا , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 525

بازی من نفرت انگیز Despicable Me – اندروید
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 زمان : 1:34 PM | نویسنده : masoud |

Despicable Me Android بازی من نفرت انگیز Despicable Me   اندروید

پس از انتشار موفقیت آمیز انیمیشن من نفرت انگیز یا همان Despicable Me برای افزایش محبوبیت شخصیت ها و کاراکتر های بامزهی این شاهکار, اپلیکشنی مخصوص برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. پایه و اساس این بازی از Subway Surfers الهام گرفته ولی سبکی متفاوت با این بازی پرطرفدار دارد. برای اتمام هر یک از مراحل بازی Despicable Me Minions Rush میبایست به وروجک های زرد رنگ کمک کنید تا با جمع آوری موز های قرار گرفته در مکان های مختلف, امتیاز کسب کنند و به مراحل بالا تر و در عین حال جذاب تر دست یابند. البته کاراکتر های مختلف دیگری در بازی من نفرت انگیز به کار برده شده که بسیاری از افراد با آن ها آشنایی دارند و همین امر موجب شده تا کاربر, موقع بازی بدون هیچ اشتباهی برای رسیدن به هدف تلاش کند.

لازم به ذکر است این اپلیکیشن تا کنون بیش از 500 میلیون دانلود در Appstore داشته و از پرطرفدار ترین ها در میان بازی های اندرویدی به شمار می رود. موانع بسیاری در هر مرحله گنجانده شده و گذر از این موانع بدون تجربهی قبلی, کار ساده ای نخواهد بود. هم چنین کاربر می تواند از آیتم ها و وسایل مختلفی کمک بگیرد تا سرعت و دقت عمل خود را در جمع آوری امتیاز بیشتر کند. تلاش های بسیاری شده تا گرافیک بازی Despicable Me تفاوتی زیادی با بازی های هم سبک خود داشته باشد. توجه داشته باشید که برای اجرای بازی من نفرت انگیز, نیاز به اندروید نسخهی 2.3 یا بالاتر خواهید داشت.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 387

دانلود بازی پرطرفدار ریولت Re-Volt – اندروید
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 زمان : 1:28 PM | نویسنده : masoud |

re volt android دانلود بازی پرطرفدار ریولت Re Volt   اندروید

از جمله بازی هایی که بسیاری از افراد خاطرات شیرینی از آن در گذشته داشته اند ,بازی فوق العاده جذاب ریولت یا همان Re-Volt می باشد. این بازی با وجود سادگی و گرافیک نرمالی که داشت , یکی از شاهاکار های Play Station 1 محسوب شده که در سال 1999 توسط شرکت Acclaim Entertainment طراحی شده است. پس از ارائه ی اولین نسخه از این بازی برای PS1 , هزاران نسخه از آن در سر تا سر جهان به فروش رسید که همین موضوع , موجب ساخت زودرس نسخه های PC و Nintendo 64 آن نیز شد. حال نیز پس از گسترش سیستم عامل های جدیدی از جمله اندروید و آی او اس , سازنده ی بازی به کمک کمپانی دیگری نسخه ای جدید به نام Re-Volt Classic با کیفیت HD عرضه کرده است.

در بازی ریولت , کاربر با استفاده از ماشین های اسباب بازی که در اختیارش قرار می گیرد به مسابقه و رقابت با چندین نفر در قالب 100 ها مرحله ی جالب و به یاد ماندنی می پردازد. البته این نوع مسابقات از نوع معمولی نیستند بلکه در آن سلاح های خطرناکی از جمله بمب ها و موشک ها به کار گرفته می شود تا هر یک از بازیکنان زود تر از دیگران به مقصد برسند. محیط بازی Re-Volt در مکان های بسیار متنوعی از جمله خیابان ها , کشتی ها , سالن ها و… برگزار می شود. هم اکنون می توانید نسخه ی اندروید این شاهکار را که قابل اجرا بر روی اندروید 2.3 و بالاتر بوده , همراه با دیتا و لینک مستقیم دانلود کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : , بازی موبایل , بازی اندروید , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 484

بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4 – آیفون و آیپاد
تاریخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 زمان : 1:21 PM | نویسنده : masoud |

Ice Rage Game بازی ورزشی هاکی Ice Rage 3.4   آیفون و آیپاد

در سرتاسر جهان ورزش هاکی روی یخ از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده , هر چند در کشور ما این بازی چندان جا افتاده نیست ولی سالانه هزاران مسابقات حرفه ای مرتبط با این ورزش هیجان انگیز برگزار می شود. این ورزش با وجود اینکه شامل خشونت در برخی از بخش هایش بوده ولی فوق العاده مهیج بوده و در بسیاری از مواقع تماشاگران را به وجد می آورد. بر همین اساس نیز تا کنون بازی های انگشت شماری در مورد این ورزش جالب منتشر شده که Ice Rage یکی از جدید ترین و جذاب ترین آن ها بوده که برای سیستم عامل i-OS ساخته شده است. این بازی دارای سبکی استراتژیک و متفاوت همراه با گرافیک سه بعدی و بسیار مناسبی بوده و از گیم پلی روان و کم نظیری برخوردار می باشد.

بازی Ice Rage دارای سه سطح مختلف Easy , Normal , Hard و چندین حالت بازی بوده که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. هم چنین شامل 70 تیم ( کشور ) قابل انتخاب بوده که با گزینش یکی از آن ها می توانید به نبرد با دوستان و یا خود دستگاه بپردازید. همان طور که ذکر شد این بازی امکان Multi Player داشته و قادرید با دوستانتان به صورت دو نفره نیز مسابقه برگزار کنید. در نسخه 3.4 از این بازی که جدید ترین آن بوده باگ ها و مشکلات نسخ قبلی به طور کامل رفع شده و 12 آیتم جدید برای برگزاری جشن قهرمانی افزوده شده است. هم اکنون می توانید بازی Ice Rage 3.4 را که سازگار با آیفون و آیپاد بوده و توسط شرکت Mountain Sheep طراحی شده از این سایت دریافت و نسل جدیدی از بازی های هاکی روی یخ را تجربه کنید !

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : , بازی موبایل , بازی ایفون , بازی ایپد , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 421